Kurz se soustředí na rozvoj autentického vedení postaveného na hodnotách a emoční inteligenci. Tento kurz je ideální pro manažery, vedoucí pracovníky, učitele, lektory, pedagogy a další profesionály pracující s dětmi a mládeží v kulturních organizacích, kteří se chtějí seznámit s principy hodnotového vedení a využít je ve své praxi.
Kurz vám umožní objevit a rozvíjet svůj vlastní styl vedení založený na vašich hodnotách a emoční inteligenci. Nezáleží na tom, zda jste v pozici manažera či pedagoga a zda pracujete s mládeží.
Díky metodám hodnotového vzdělávání získáte nástroje pro lepší sebeporozumění i porozumění ostatním, což povede k větší efektivitě, produktivitě a k efektivnější komunikaci a řešení konfliktů.
Během kurzu se seznámíme s pravidly práce s emocemi, metodami pro zvládání nervozity a strachu a technikami vědomého pohybu a relaxace. Prodiskutujeme také hodnotové vzdělávání a trénink konkrétních situací. Získáte praktické zkušenosti a nástroje k zvládání náročných, sociokulturně pestrých a inkluzivních prostředí.
Kurz je ideální pro manažery, vedoucí pracovníky, učitele, lektory, pedagogy a další profesionály pracující s dětmi a mládeží v kulturních organizacích, nebo pro ty, kdo se na takovou roli připravují a chtějí se seznámit s principy hodnotového vzdělávání a využít je ve své praxi.
Je také vhodný pro ty, kdo se chtějí naučit lépe porozumět svým emocím a využít je pro svůj profesní i osobní růst.
Kurzu se může zúčastnit kdokoliv z kulturního sektoru: manažeři a vedoucí pracovníci, umělci, kurátoři, technici, producenti, komunikační specialisté a další pracovníci a profesionálové působící v různých oblastech kultury, včetně muzeí, galerií, divadel, hudebních institucí, knihoven, kulturních center, filmových a televizních produkcí a dalších kulturních organizací.
Kurz je navržen jako jednodenní prezenční workshop, který účastníkům umožňuje rozvíjet a procvičovat nové dovednosti v reálných situacích. Výuka probíhá pod vedením zkušených lektorů, kteří se zaměřují na konkrétní oblasti efektivní komunikace.
Výuka probíhá od 8:30 do 17:00 hodin a zahrnuje 8 výukových hodin (po 45 min).
Výuka je koncipována do bloků po dvou výukových hodinách. Mezi jednotlivými bloky jsou třicetiminutové přestávky a jedna hodinová pauza na oběd, vše však záleží na aktuální domluvě mezi účastníky a lektory.
Doporučujeme si vzít pohodlné oblečení.
Je autorkou, zakladatelkou, lektorkou a ředitelkou Badatelské akademie Datel pro děti nadané a přemýšlivé, vzdělávacího projektu organizace Dítě badatel akreditované MŠMT, lektorkou Hodnotového vzdělávání, lektorkou FIE I, MIU II (Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování a uvědomování, práce s kognicí a osobností). Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze, učila na ZŠ s rozšířenou výukou HV i individuálně, má zkušenost z komerčního prostředí (jako ředitelka společnosti v oboru IT a tiskových technologií) a po návratu k pedagogice se snaží neučit, ale inspirovat a motivovat.
Je projektovou a programovou manažerkou a zástupkyní ředitelky Badatelské akademie Datel pro děti nadané a přemýšlivé, vzdělávacího projektu organizace Dítě badatel akreditované MŠMT, etopedkou, lektorkou hodnotového vzdělávání, lektorkou FIE I, MIU II, jógy a práce s tělem. Vystudovala sociální práci na Filozofické fakultě a etopedii na Pedagogické fakultě UK v Praze, absolvovala psychoterapeutický výcvik SUR, věnovala se sociální práci se závislými a dětem s poruchami chování, učila angličtinu a výchovy na ZŠ. Jako funkční pedagogický přístup ctí „netlačit, ale táhnout příkladem“.
Vaše rozhodnutí investovat čas a úsilí do tohoto kurzu je prvním krokem k rozvoji vašeho potenciálu. Jsme připraveni vás na této výjimečné cestě vést.
Brzy Vás budeme kontaktovat ohledně dalších kroků.
Těšíme se na viděnou na kurzu!